what a day! ♥

Hejjj! <333

Nu har jag äntligen kommit hem :) haha fast kul har man haft!
idag hade jag sovmorgon :) så gick upp 10 över 8 så kanske inte sovmorgon för mig ;) ja som vanligt så gjorde ja mig i ordning åt frukost och så :) först hade vi morognsamling hela skolan men massa kung grej ... sen hade vi svenska och då fick vi våra prov på fakaartikeln fick jag G och på provet fick jag VG ganska nöjd. sen hade vi rast var med tjejerna och gick runt bara :) sen hade vi slöjd , träslöjden var ute för vattenläckan var även i träslöjdslokalen :)



sen åt vi lunch ,och på rasten så gjorde vi en grej ;) ja och sen hade vi engelska och sen hade vi idrott nere i slingan


efter så gick jag hem hämtade pengar och åkte in till amhult med Emma Alice och Charlotta.
först åkte vi till do&redo och sen åkte vi till lindex , sedan gick vi till mums och fikade tog en as go sallad

sen gick vi in på maxi en stund och sen åkte vi hem...

haha jag hade en jätte stor påse för köpte 2 kuddar


den gick sönder i bussen , hah :D


♥ på färjan ♥
sitter och kollar på mamma byter bo nu :) 

sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0