tired!

Hej på er goingar!

min dag har varit lite upp och ner men skolan var väl helt ok förutom att vi slutade 15.30 :/ dom som ska börja i 7 var och hälsa på och vi hade väl i stort sätt vanliga lektioner , ma - då gjorde vi praktist matte och hade olika stationer som man skulle räkna .... och sen hade vi no och då jobbade vi med pappare mache hm.. sen var de lunch ... och efter den gick jag och öva på barnens dag och sen cyklade jag till slingan och målade av mitt träd och sen hade jag elvens val och då valde jag dans , vi dansar till justin bieber :O haha !  ja sen gick jag hem kollade på tv bara och slöa .. hehe ;) sen vid 6 var jag på utveklingsamtal , gick bra! :D och nu har ja varit och handlat med pappa ,i morgon ska hela skolan till åbybadet!! kuuuul! så dålig upptatering troligen... :( haha ;)

sov gott!

 


Kommentarer
Postat av: Nathalie ஐ

Gud så fin blogg :D love it! Och designen! vart gör du dina designer ? <333

2011-05-04 @ 20:31:11
URL: http://nathalietheonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0