sommar igen kanske? :)


Nu har mamma åkt ... :( i miss you alredy! <3
hoppas du får det bra!

kalaset var sjukt kuuul! vi blev sminkade och fick massa tips av annika som är simnkare el sminktäs el va man nu säger hehe sen fixade vi håret på varandra lite fixade ellens hår :) hm jaa sen åt vi mat och glass typ :)
gick lite tidigare från kalaset i går för var såå trött , kom hem nån gång vid halv 11 tror ja :)

vaknade faktist halv 9 i dag haha :) har lekt med ludde himla sööta grejjj!! sen har jag inte gjort så mycket chattat lite ...  sagt hejdå till mamma :( men nu vid 1 ska jag gå ner och äta lunch hos mormor sen ska jag vara med linnsan vi ska gå ner till klåva och ta en fika tror jag kolla lite i affärer och så sen har jag tänkt att ta lite kort oxå hm.. funderar på att storstäda rummet men vi får väl se ... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0