prao :)

Hejj!

Idag har jag vaknade jag 8 hos farmor gjorde i ordning mig och åt frukost och sedan så gick jag upp till förskolan
haha alla barn vem är de , vem är du ? sötisar! haha alla var super söta när jag kom så var alla ute då lekte vi , gungade , spela fotboll m.m efter 2 tim gick dom in och åt lunch då satt ja och kollla på för gick hem till farmor och åt makrill :) gött! efter jag hade varit där så gick jag tillbaka då var dom ute igen vid halv tre åkte jag och mamma hem och hämta Elias och så åkte vi in till Maj som fyller 90 i dag GRATTIS! morfars mamma ;)
så var vi där 2 timmar sen åkte morfar mamma och elias och hämta våran bil om var på servic pga mig :P så jag åkte med mormor vi tog en sväng förbi maxi sen stod vi i kö till färjan och jag hade väldig kul haha :)
och nu sitter jag här med

te och ska fixa naglarna , det blev inte bra i går ... :)

kraaam!

//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0