Oooo to bad! ... sorry!

hejj hopp , längesedan ni hörde från mig!?

FÖRLÅÅT ... har inte orkat blogga och inte hunnit för den delen heller ...

Igår:

var på gårda och övade ... sen hade vi sv när jag kom till baka jobbade med talet , sen har jobbade ja matte fram till lunch då de var go mat ;) på rasten hm... kom inte i håg men efter hade vi musik haha hade as kul alla satt och pilla mig i håret och så hade vi modevisning och jaa så klart öva vi oxå :) på elevens val spelade jag fotboll ett tag sen så gick ja bara runt för vi skulle helt plötsligt inte spela mer .... men sen så gick Alice Emma och Charlotta med mig hem vi hoppade haha som vanligt är värst beroende att hoppa de är ju skit kul! efter en tim el så gick vi hem till charlotta och baka men vi gjorde aldrig de för ugnen strula men vi gjorde mat , dom hade kvar pannbiffar så gjorde vi pasta och Emma gjorde en imponerande super god sås! <3 och så åt vi glass :)



vid 6 gick jag och Alice hem till mejj och hoppade igen och sen efter
en halvtimma så gick hon hem igen...

Idag:

idag har vi haft genrep inför i morgon då alla dagis barnen kommer och kollar , men jaa det gick väl inte så speciellt bra för mig ... fick total blck out sa inte nåt kolla ner och snubbla på orden reält inför hela skolan asså vilken da puhh den har sugit! efter så gick cyklade jag tillbaka hässla och åt pizza till lunch sedan spelade jag och Alice othello och efter de så spelade vi brännboll på gympan :) ja vad har jag gjort mer kollat på film och kännt mig allmänt dålig kollat på tv de positiva är isf att jag har ätit årets första makrill de va inte fel , sjukt gott! <3

//Felicia <3

Kommentarer
Postat av: Lomise

Det går nog bra :) Det var ju inte så att du var den enda som kände sig nervös ;)

2011-05-26 @ 22:21:36
URL: http://lomise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0