neew day<3

:P

varit ute med tjerna nu :)




härlig värme idag så vi gick ner och tog oss lite glass :)






låste jag min cykel och jag hade inte nycken med mig så nu står den där nere , hehe... smart NOT

idag gick jag iaf upp halv 8 åt typ inte frukost tog med mig mackan ist ;) och 4 frukter för vi hade ju lång dag ...
gjorde i ordning mig , outfit kommer sen :)
ja första lektionen så hade vi sv , retorik och kollade på olika tal...
sen hade vi rast spela fotboll (L) sen var ja hos syster och kolla mina tår igen , gött kan spela fotboll på rasterna och så för då har ja inte fotbollskor :) ja efter så var vi ute och hade praktis matte typ kul men gjorde värsta volten och ramlade på ryggen , aj ! för vi gjorde hökensvingar kom ... men ja efter de så var det lunch och direkt efter de så cyklade jag till gårda och spelade fotboll och sen övade vi inför barnensdag , har övat varje dag nu men kan replikerna fortfarande inte och vi ska kunna alla tills på mån :O och efter de så hade ja musik men typ 5 min för sen skulle vi gå ner ? fatta inte riktigt men jaja vi övade på lean on me hela klassen för vi ska sjunga den på avslutningen sen hade vi elevens val , då dansade vi :) sen efter var linnea emma jag och alice på glasscafet och sen gick vi och tog lite foton på ett ställe asså de var typ en gammal gubbe där som började prata me oss han drägla , uuh! :P nu har jag varit och hämtat cyken :)

måste hjälpa pappa me maten nu , hejdå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0