Måndag & skola ...

Helluu!<3

har varit med världens Alice Larsson idag , KUL!<3

men jag gick upp nån gång vi 20 i 8 tror jag , åt frukost och gjorde i ordning mig ...
hade inte nån sovmorgon idag :( ogilla! gick till gårda och övade men det är sååå segt!
sedan vid halv 10 cyklade jag till hässla och hade lite planering snabbt sedan hade vi rast och då cyklade jag ner till hammnen för vi skulle ha träslöjd , vi håller på med flotten :) haha vi hade skit kul! :) jag och charlotta cyklade runt och leta dunkar .... sen cyklade jag hem och gjorde kykling och pasta + currysås :) och då åt linnea emma alice och chp :) sen hade vi eng ... efter de cyklade jag me och hämtade kläder för vi skulle spela fotboll på idrotten :) ja sen var jag hemma och inte gjorde så mke men ja sen kom alice vi gjorde alla läxaor skööönt! sen hoppade vi lite och så pysslade och hoppa mer och mer ... :P




nu har jag kollat på en film ätit kvällsmat och nu sitter jag och kollar på
total black out - haha såå kul! skrattar så ja gråter :)

//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0