Måndag -.-

Hejj!

i morses gick jag upp 8 el nåt hade ju sovmorgon :)

först hade vi morgonsamlig , intresant faktist ...
ja sen hade vi lite planering för veckan , shit va mycket läxor vi har :( puhhh!
sen hade vi rast då cyklade jag och Linnea till gårda för nån sa att vi skulle öva till barnensdag men hon som vi övar me hade sagt att vi inte skulle men lärarna på vår skola sa att vi skulle ? snurrit iaf , så cyklade ner till slöjden på hamnen , vi håller på att bygga en flotte ;) så vi gick och köpte brädor och började bygga på vår flotte typ... sen var de lunch blev riktigt inponerad idag dom hade gjor egna klyftpotatis och morötter i ugnen med köttfärslimpa och brunsås :D ja gillar! <3 på rasten spelade jag fotboll ... sen hade vi eng haha vi ska göra olika teatrar och vår grupp har kommit på världens roligaste ide!
på idrotten spelade vi fotboll fast med en frisbie ;)
när jag kom hem så gjorde jag läxa , fika med mamma och sen kom nina och kusinerna en stund,  sen har jag suttit och sckrappat ett grattis kort till chp sen har vi ätit mat och nu sitter jag och kollar på tv :)


ur arkivet - Emmas och min fina tårta!


Kommentarer
Postat av: Catherine ♥

Hej :)

Jag addade '' [email protected] ''

fast, fattar inte vad du menar,

det står att det inte är en riktig ^^ vän, liksom.

osså blablabla.

Ftr nada.Hör av dej på min blogg. <3

Kram / catherine ;)

2011-05-16 @ 21:25:36
URL: http://typbarajaag.blogg.se/
Postat av: Denise 21 mamma till Kevin 5

Det är typ exakt den där tårtan jag behöver för att få nog energi till att vakna nu på morgonen :)

2011-05-17 @ 07:52:39
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0