Lördag då -.-

Hejjj!! <3

vilken dag asså , skit kul! :)

vid 10 gick jag till gårda , gjorde i ordning bytte om.



haha har ni sett min outfit jag är är piga för "tjottarna"



snygga träskor va :) kunde inte gå i sånna innan men efter 3 dagar går
de super ju!

vid kvart i 11 spelade ja min första gång , gick jätte bra :)
sedan så sprang jag runt och kolla på andra och sålde sockerdricka :)


pettson & findus


Emil i lönneberga


pippi


smyg bild på Emma i godisbutiken på pippi pjäsen!


vid halv två var jag hemma igen då åkte vi tilll farmor och åt lunch
sen gick vi ner till bazaren , as tråkigt ... 
har varit hemma en stund nu städat för Linnea Alice och Charlotta kommer
nu vi 7 =))!

Byee!

//Felicia

Kommentarer
Postat av: Lomise

Hej är det ok att jag tar dina bilder? ^^ Mina bilder dröjer så med att laddas upp -_- >w<



Föresten, här är den enda bilden jag kunde hitta från badet med dig:

http://lomise.blogg.se/images/2011/klassen-p-badet_150114054.png

2011-05-29 @ 12:38:31
URL: http://lomise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0