härlig sommar dag asså!

helluu!

vad har ni gjort i dag då? själv har man ...

varit hos mormor och morfar och ätit lunch och då kom Linn cyklande efter att jag hade varit där i 2 min haha
vi var nere i klåva och åt glass på de nya cafet chek in så nice! ska praoa där :) sen gick vi tillbaka till mormor och hämta cyklarna , sen hemma hoppade vi lite sen satt vi oss på balkongen och sola så underbart! fixade hennes naglar oxå och sen gick vi och bada :) och sen har vi varit med ludde lite hoppat och städat mitt rum lite :)


över 36 smaker :)

linns mjukglass doppad i choklad :)

trippelchoklad och mintchoklad , underbart! <3











ja nu ska jag äta lövbiff m klyftpotatis och vinsås :D
GÖTT!

hejddåå


Kommentarer
Postat av: elin

vilken vecka var det ni skulle praoa ?? ;) <3333

saknar dig fiffi måste ses snart ! <333

2011-05-08 @ 11:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0