fullspäckad måndag!

sååå otroligt kul jag har haft idag!

gick upp 7.45  gjorde mig i ordning och sen satt jag på datorn ett tag och åt frukost sen vi 20 i 9 så cyklade jag till skolan , först hade vi morgonsamling som vanligt sen gick alla ner till sina klasser och då hade vi sv , planerade vad som händer denna veckan och så gjorde vi nutidsfrågor sen på rasten så gjorde jag typ inte nåt sprang runt lite :) sen så hade vi träslöjd killarna gjorde färdigt en liten bro som dom har gjort för en grej och olga och sara lagade ett fotbollsmål och jag och charlotta låg och sola haha gött! <3 ja och sen hade vi lunch , fisk helt ok :)
på rasten gick jag till skolsyster och kolla med min nageltrång ...sen hade vi eng och flummade vi hela lektionen haaha! sen hade vi gympa , fotboll!!! :D haha de blev 12 - 8 om jag räkna rätt haha ja gjorde 10 mål :) och mitt lag vann :D haha fast man ska ju ha kul oxå!:) efter skolan cyklade jag emma lollo alice charlotta till fotö först gick vi och hämtade badkläder hos lollo och sen cyklade vi till alb och hämtade killarna och sen cyklade vi till homeskär och bada :D haha hoppade i 11 grr super skönt verkligen<33 sen cyklade vi alla 8 och fikade hos alb och sen cyklade vi hem :) nu har jag kollat på tv en stund , fattar inte vf jag är inte är ute när de är super fiiiint väder ute!? hehe :)




min mobil som ja har nu är lite konstig bilderna blir väldigt blåa ?

god natt , haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0