!

Hejjj på er alla - har märkt att stastiken sjunker lite nu dom senaste veckorna , men jag förstår de har inte hunnit blogga så mycket på dagarna längre för har haft mycket annat att göra. Men det SKA bli bättre :)

igår:

jag gick upp nån gång vid halv 10 tror jag , hade sån grym huvudvärk när jag vaknade ,ja gjorde inte så mycket i går men jag och Elias var och köpte en mineralsten till ludde sen så har jag hoppat massa :)


haha banan smak :)

haha tycker han e för grym , sätta sig i mat skålen !<3


♥i love you ♥

japp sen har vi ätit lunch och så har vi hoppat änu mer :) haha Elias hämtade vatttenbalonger ni borde pröva och hoppa med de riktigt kul! sen så har jag kollat på tv .... men haha jag var allt lite nervös i går när profeten sa att jorden skulle gå under :O men han hade FEL :)  sen hoppade vi igen :D sen åt vi pankakor ;) sen vid åtta kom Emma då satt vi och pratade en stund sen gick vi ut och hoppa :P övade lite på en grej som vi ska visa på superstar sen kolla vi på nån serie en stund och sen var hon tvungen att gå hem och då kollade jag på en film med fam , den gick på 5:an vet inte vad den hette men ska kolla upp de ,sjukt bra film!

idag:
har vaknat för en stund sedan , men nu ska jag gå och göra mig i ordning för Elias ska ha kalas här snart och efter så blir det släkt kalas :)
här kommer mera bilder från liseberg!






gick gasten men ja blunda hela vägen :P hehe -.-



atmos fear!



veronica maggio var där , över 18.000 var där man kunde inte gå vid
vägen och det stod människor uppe i blommorna typ , dom var tvungna
att stänga entren 20.20 ju :P

sen stod vi vid färjan i 30 min ZZzzz....

nu börjar alla komma så hejdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0