:)

Hej , min dator har strulat och jag har inte varit hemma så har inte kunnat blogga :(

men nu är jag tillbaka! :)
 
Igår:

Elias väckte mig 5 i 8 fick stressa som en galning :P i skolan så hade vi no , jobbade ju med pappermache :)
sen hade vi rast och då spelade jag fotboll tror ja ... sen hade vi tema TRÅÅÅK tills lunch och då var de afrikasgryta med fett kött , uuuhh!! direkt efter cyklade jag och Linnea till gårda för vi skulle öva till barnens dag , gick rätt bra börjar kunna replikerna nu :) efter så cyklade jag hem packade väskan och cyklade Isak på fotö först åt vi vofflor :) och sen så gick vi och köpte redagsmys (L) sen gick vi faktist och bada i blåsten KKKAAALT hehe ;) sen satt vi och kollade på film, julkalendern och solsidan ;) jupp sen så åt vi grillat :) och sen kollade vi på miaklara :D

Idag:

vi vaknade vi 10 gick upp och åt frukost och sen så gick vi ut en promenad med selma (hund) och sen när vi kom tillbaka så gick vi ut med bebisen oxå och förskökte få honnom att somna men nope fast jag sommnade han inne i vagnen sen :) ja sen har vi varit nere på loppisen och nu har vi ätit lite glass här , ikväll kommer mammsen hem yeeei! <3 <3 <3 + eurovision men vi får väl se om de är nån bra :)
bilder kommer sedan!!

byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0