Dålig uppdatering!

OMG fööörlåt , han inte att blogg i går var med tjejerna ...

Igår:

vi gjorde inte så mycket i skolan men tyckte dagen gick bra förutom att de är den tråkigaste dagen i på hela veckan, men först hade vi engelska tror ja sen hm.. arbetspass kanske rast arbetspass igen och sen kristendom , lunch, och sen gick ja och Linnea och öva inför barnens dag hm.. sen hade vi tema :)
efter skolan så var jag med Linnea Emma Charlotta o Alice jag lagade lite mat och sen gjorde vi läxor men vi gjorde en blogg i går df han jag inte blogga i går ;) chekka in den www.flacegirls.blogg.se ska göra en ny header men sen är de lite små fix kvar oxå :)

Idag:

gick upp kvart i 8 gjorde i ordning mig och tog med mig frukost till skolan :P aa men iaf vi har haft no målat våra skapelser av pappermache sen har jag hunnit och gjort färdig mitt tal om "skolmaten" sen var det rast och då spela ja fotboll sen så hade vi matte tror ja jupp sedan hade vi lunch och då gick jag hem ... efter lunchen så hade vi musik , övade på låten till skolavslutningen



sen har vi haft elevens val och då har vi övat på teter grejen på engelskan kommer bli as nice!
nu ska jag gå och hämta Tuva på förskolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0