:D

Hellu! <3

sovit hos Emma i natt ju ;)
vi hann inte göra så mycket men vi åt mossarella pizza (L) och så måla ja deras naglar ;)









ni är såå bäst tjejer! <3

idag så cyklade jag från emma vid halv elva och gick hem städade lite hm.. gjorde lunch och leta efter en lapp ..;)
Elin kom och hämtade mig och så åkte vi över till öckerö för vi skulle spela match , GÖTT vi vann me 2-0 mot öjersjö!! <3


sen efte så gick ja hem bytte om och gick till hönevallen (stavning) hehe;)
och kolla på match med Elin och Ebba :)  dom förlorade med 5-0 hönö tror ja ...
sen har jag nu varit hemma ett tag städat undan lite i mitt rum och gjort färdigt en läxa :)
sen om en liten stund ska vi gå och åka fyrhjuling troligen :)


haha laget ska sälja kaldendrar och...

jag va med :)

slutliga lösningen på min garderob ;)

jo och www.lomise.blogg.se hade lagt upp en video på gympan


hon har klippt filmen efter henne och hennes brosa lite så att man ser inte mig på allt ... ;)

byee!


Kommentarer
Postat av: Lomise

Nja, jag har inte klippt efter oss men pappa pausade ganska mycket på mattan så allt på klippet var allt jag hade att jobba med ;)

2011-05-02 @ 21:24:26
URL: http://lomise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0