Barnens dag :)

vad gör ni nu då? själv sitter jag och kollar på tv ...

idag har ja faktist gått upp 7 ;) gjorde i ordning mig - körde med mjukis byxor och flece så härligt för en gång skull haha iaf så gick jag till skolan vid 8 till gårda sen så bytte vi alla om i vår pjäs fixade hår och lite annat fix sedan gick jag mest runt och kollade på alla andra pjäser pippi emil och petsson haha petsson ÄGER vid 11 så spelade jag jag och en delar ju roll , det gick förvånadsvärt bra :) sedan gick jag in och bytte om och seda kilade jag hem , ringde farmor så vid halv 1 så kom dom och hämta mig så åt jag lunch där sedan så hitta jag en skjorta som jag sydde om lite och så en t- shirt som blev as balla!


tyget på skjortan - fick inte nån bra bild på den o orka inte ta en ny ...
sen är de en blå t-shirt som jag bara har klippt av så den är kort ;)

men vid 3 hade jag tröttnat åkte hem och ringde Emma och compani ;)
dom kom hit så åt vi mjuk pepparkaka och rabarbersaft på stutsmattan
Linnea spilde saft på Emma Haha LOL , hoppa me trosor är en hitt tro mig
jag pröva :P
sen har vi slitit och ixat polen som ser lite vakrare ut en vad den gjorde innan
kan ja säga, grym insatts!


jupp sen har dom sminkat lollo lite här ...

vid 6 gick alla hem då satt jag och kolla på tv med pappa och elias
sen gick vi och köpte godis , gjorde toast och nu har vi kollat på talang
men de var änna tråkigt.

//Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0