Älskar er tjejer!<3

Helluu! :)

aa när jag var färdig i morses cyklade jag till gårda och öva men jag öva typ aldrig... så seegt!
sen haha blev jag utkastad ut klassrummet .... haha ne bara skojja men dom läste facit av nutidskrysset så jag fick sitta i hallen och jobba matte en stund :) sen hade vi rast , hm.. arbetspass och sen kristendom sen var de pankakor till lunch ;) ja sedan hade vi tema , trååk.

efter skola så hängde Alice och charlotta med mig hem , vi hoppade lite sen kom Emma oxå vi övade inför superstar och hade lite genomgång hur man tar o.s.v. vid 4 kom Linnea då cyklade vi ner till pizzerian :) var faktiskt sugen på de :P



:) vi gick in på vita villan lite och kolla och så kilade vi in på hemköp
gick hem och hoppade och öva änu mera , haha helt plötsligt springer
en hund igenom min trädgård och bara försvinner sen efter 4 min
kommer en tant och frågar om vi har sett en hund :) vi frågade om
vi skulle hjälpa och leta men då sa hon att hon kommer hem (bor jätte nära mig) och så
gick hon hem... men vi gick och leta efter henne endå :) precis när vi hade gått ner
för berget så står hon där haha sen så kom hon ner och sprang hem :)
nu har jag försökt att fixa lite med designen men vi måste ta lite nya kort till headern :)
jaaa ... ätit kvällsmat och kollat på tv ;)

//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0