19.53

Hejj!

sitter och kollar på tv och chattar med Emma på fb :)

idag har man gått upp kvart i 8 sjungde för elias för brosan fyller 11 i dag :) GRATTIS!!!
cyklade direkt till gårda i morses för vi skulle öva :) kan replikerna nu , yeii! :)
sen hade vi spanska när jag kom tillbaka , efter så hade vi rast , öva på eng teater grejen :)
sen hade vi arbetspass och jobba matte efter de 10 min rast och sen hade vi eng haha våran pjäs var ju bäst :P
sen var de lunch tacos :) direkt efter så cyklade jag till färjan me killarna sen cyklade hela skolan in till torslanda och orgenterade ... TRÅK ....  men efter så var ja med brosan och Danne :) och nu har farmor och dom varit här och grattat Elias sen har jag gjort läxa :)






Gissa vaaad i morgon blire av till liseberg :D ÖVERLYCKLIG!!!!!!!!!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0