ZzZzz...

Hej på er all hemma i sverige , hopppas ni alla har det super bra :) det har iaf jag det förutom att jag är super trött ;)

gick upp klockan 4 och så åkte vi in till landvetter checkade in och så åt vi frukost typ , äggmacka (Y)

kollade lite i taxfreen ... sen flög vi vidare till Salzburg aiarport haha det är värsta våren här, när vi landade var det 15 grader ;) sen fick vi stå och vänta på vårat bagage och sen kom bussen som hämtade oss och så åkte vi in till Bagdastein dalen och det tog typ 1 ½ timma :/ 

Bildbooomb!


  
vårat plan på landvetter ;)


in the air ..


framme i salzburg :D


väntar på bussen och väskorna , segt ..


haha visst har dom lustiga hus här ;)

Nu sitter jag i våran lägenhet i villa orania ♥ ska snart duscha och göra mig i ordning
för 5 rätters nere på salzburger hof ! ;)


kul att var tillbaka! (Y)

puss&krammizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0