Slapp söndag

Idag börja

de med att jag gick upp klockan halv nio för jag märkte att alla var vakna utom mig :P
pappa hade köpt lite grejer så vi satt och kolla på dom prata och så ;)
sen åt jag frukost fixade en blogg sen kolla på tv tror jag sen åt jag lunch sen så gick jag på kalas hos Tuva min kusin som fyiller 4 år i morgon stora tjejen nu :) Grattis i förskott! ♥




sen skulle jag på träning styrke i dag , haha jag e så lat! orkar inget typ ger bara upp men bra och kul träning tjerjer iaf!! :D

sen kom pappa och hämtade mig efter träningen vid 18.00 så gick jag och handlade kaffe , sen kom jag hem och tog mejj en kall dusch (L) nu har jag städat mitt rum lite och håller på att fixa min naglar ;)

jaa typ de :) i morgon ska jag vara me Annie kanske ♥

ha en fortsatt trevlig söndagskväll!

puss&kramizz





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0