Överaskning ;)

Grattis på 40 års dagen Birgitta :)

Japp denna morgon gick jag upp klockan 06.45 haha har inte gått upp så tidigt på hela året men visst var det värt de!
åt frukost och gjorde i ordning mig sen halv 8 så cyklade jag till skolan för ja Alice Charlotta och Emma skulle fixa i ordning massa grejer  ;)

vi skulle överaska våran lärare Birgitta i dag för hon fyllde 40 år :D

så i går som jag sa var vi och köpte blomma och bakade en riktigt go tårta :)


fixa , fixa , fixa


fin tårta va ? <3 ;)


balonger!

fina blomman som vi köpte :D






Mumsigt!<3

Birgitta hade tagit me sig glass och popcorn oxå ;)


de var inte många som åt lunch :P

medans vi satt och åt på allt gott så kollade vi på klart på pojken i randig pyjamas och sen kollade vi på en annan film som hette pianisten ...

på rasten så spelade vi king :)

haha mycket bilder i dag :D

sen hade vi bild sista lektionen :)

oj oj nu har har jag mycke att göra , packa packa , städa rummet , fixa naglarna , läxaa :/

åker ju i morgon bitti vid 4 el nåt men ska försöka uppdatera i österike oxå :)

ha det nu gött !

vi hörs <3

puss&kramizz





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0