Onsdag :)

Hejhej!

Idag gick vi upp klockan halv 8 typ ... gjorde i ordning oss och så ,men pappa var sjuk ida :( , men iaf sen så gick vi ner och åt frukost :)
sen gick vi hem och hämtade och tog på oss alla grejer och gick ner och väntade på bussen as länge :/ vi fick inte plats alla så dom ringde en ny buss ;) sen åkte vi upp till toppen på sportgastien. idag åkte jag och Elias me krampus igen riktigt kul!<3 åkte med en tjej som hette jenny super snäll & bra <3 på förmidagen så åkte vi hela tiden sen var det lunch och då dela ja och Elias på en pommestalrik (L) haha . sen så åkte vi upp till toppen och åkte ner en bit och satte oss ofpist och sola och så gjorde vi en snögubbee (Y) hur kul som helst den var ju värsta as snygg!! hehe ;P sen åkte vi nåra åk till och då blev klockan 3 och då tog vi bussen hem :) sen som vanligt gick vi ner och åt brunch och sen gick jag och Elias och badade :D


haha vet ni vad jag såg vad man kunde köpa på eurospar?


haha ;)

ska gå och göra i ordning mig nu för vi ska gå ner och äta middag (L)

puss&kramizz


Kommentarer
Postat av: Jenny STS

Hej! Tusen tack :) Måste bara säga att ni var grymmaste krampusgruppen jag haft! Vi hade en helt underbar dag i Sportgastein <3

2011-04-13 @ 21:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0