Ni är bäst!!

Tjenare!♥

igår hade jag typ trååk
så jag ringde Emma and och så va hon med alice och charlotta :)
så jag gick till dom , vi låg och flummade i 2 timmar awsome! :P

sen var de bara en timma tills tonår börja och då åt pankakor MUMS ;)
sen skulle vi alla sova här hos mig like! 
så vi gick hit med alla grejor och så gjorde vi oss i årdning
haha alla skulle låna kläder av mig =) sen gick vi då till tonår 
vi gjorde inte så mycke men vi gjorde i ordning kiosken och 
kollade lite på melodifestivalen :) men den söög visste väl
att Eric skulle vinna men sorry tycker inte han e så bra 
han e bara söt :P

sen gick vi hem , gjorde i ordning oss och lekte lite med ludde sen blev 
klockan 12 och då va Emma hungrig så jag gick och hämtade pizzan som
blev över till lunch i går och då tog alla en liten bit men inte ja ... men dom åt den kall blää :P haha xD




mys!





  


cute!♥

LOVE YA!

Tjejer ni ee bäst älskar er!!!!♥

nu ska jag fixa naglarna och göra mig i ordning
för träning me riktigt goaa tjejor! <3


bjuder (A)

puss&kramizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0