New day

heii!

min dag har sett ut så här idag ;)

gått till skolan ..
haft engleska , matte tema
sen på lunchen var jag hemma
och åt me alice emma linnea :D
sen hade vi då tema
var några som var på besök
som hade "bott" i auschwitz
i konventrationlägret helt
sjukt! :O
sen gick jag hem och vid
klockan fyra msa elin mig
så kom hon hit och vi va me
varandra ett tag ....
sen hade jag gympa ;)
haha , första gången jag
gjorde volt med skruv
hyfsa bra gick de väll ...
Nu så har jag kollat på tv
en stund ätit kvällsmat
och nu sitter jag här och kollar på
bygglov ;) såå kul i da börjar den nya
säsongen av "kniven mot strupen"
awsome!!♥



vill haa sommar , Stina älskling saknar dig!!♥

puss&kramizz


Kommentarer
Postat av: Stina♥

NEJ MEN FYY VILKEN BILD!

men den väcker minnnen ♥

saknar dig med gumman <3

2011-03-18 @ 15:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0