Fredag<3

Hej!

skoldagen började med matte
vi gör typ undersökningar med
diagram och massa ...
vissa gjorde undersökningar med
läsk så vi satt och drack läsk :)





   vilken fanta är godas av :
   annanas - Fanta             Fanta - exotic                   Fanta - Orange
   Fanta - exotic
                                                

här skulle vi säga vilken som va godast igen men vi visste inte
vilken smak de va :)
kommer inte i håg vilken som var vilken ...


sen gjorde vi samma här fast me cola :)

sen hade vi tema sen bild ...


Skulle ju varit med Stella idag men hennes föreldrar skulle till spanien el nåt..
men när jag kom hem satt jag mig och fixa nåns desig tror jag :P
sen ringde jag till linnsan och åkte till henne :)

chekka hennes blogg!  www.linnlovee.blogg.se 

dom håller på att bygga ett nytt hus , jag trodde inte dom hade börjat än men det var typ
väldigt mycket uppe så vi cyklade och kika lite :)


här kommer Linns rum vara :)

huset<3


brygga och stranden här neranför

puss&kramizz




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0