Hej hej!

Igår:

vi gick upp klockan halv 8 och så gick vi och åt frukost sen gick vi ner till huvudliften , hämtade våra skidor och tog gondolen upp till toppen. sen så åkte jag och Elias med krampus gruppen runt lite över allt vi var i parken och lite överallt , så vid 12 så stannade vi och åt lite lunch med alperresor .. sen vi 3 nån gång så åkte vi ner och så gick vi ner till Salzburger och åt brunch :) jo och sen så badade jag och Elias på Salsburger i typ 2 timmar :D och sen kom vi hem och jag satt och kollade på tv typ :) efter det så skulle vi gå ner och äta middag ... och hmmm sen gick vi och köpte chips och kollade på sverige halmstad eller vad de nu hette .. ;P





middag


det var fisk då , kolla vilken konstig kniv ;)


salladsbuffe

kyklingsoppa :)

fisk rätt , men jag fick ben i ;O


banansallad , de ser inte alls gott ut men det var de faktist .. :)

Idag:

idag gick vi upp samma tid som i går gick och år frukos och så ,igentligen skulle vi till sportgastein idag men de är dåligt väder där , så vi ska åka där vi åkte i går typ.


nu ska jag dra så hare bra! ;)

puss&kramizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0