Elin & Lisa <3

Hejsan svejsan!

Har varit med två grymma tjejer idag♥







Först så kom dom och typ mötte upp mig hemma sen gick vi till skolan, sen skulle Lisa hem och äta och då satt jag och Elin i brand trappan och pratade lite ;)
sen gick vi in till Elin ett tag och fast vi satt på deras balkong och pratade och spela på iphonena .. sen gick vi till skolan och spela king och väggen , sen pratade vi om att gå och bowla och bokade bana men haha Elin hade ju brytit tummen för ett tag sedan och nyss tagit bort gipset så hon skulle ju hälst inte bowla så jag ringde och avboka sen satt vi och kolla på tv med Alex ett tag , åt pankakor :thumbup: nu e jag hemma igen då varit på kiosken med Elias :), mamma är sjuk :( men pappa kommer hem i natt Jippie!!!
saknat dig såå ♥

 
har fixat lite designer idag oxå :D

puss&kramizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0