Älskar dig ! <3

Hellu!

vilken daag :) 

skit kul! ♥

började skolan som vanligt 08.20 först så hade vi svenska tror jag Birgitta (fröken) läste högt och så höll vi på med våra faktaartiklar om andravärldskriget... efter de så hade vi 10 rast då satt typ alla och spelade på datorena NICE! sen hade vi matte lektion med Gustav (Y) jobbade i matteboken och gick ut och gjorde hökensvingarkom med matte ta ist ;) sen var de lunch , pastacarbonara om jag ska klaga så var de inte bra bacon bara fett :/ men annars smakade de toppen :P efter lunchen hade vi musik jag och Emma fortsatte med våran tv - show som handlar om Whitney Houston ... sen på Elvens val så cyklade jag och Emma ner till klåva och intervjuvade folk men det var bara gammlingar och dom visste inte vem Whitney var så vi frågade lärare och klasskompisar ;)

sen klockan halv fyra var då skolan slut :D haha ja och Emma var sist så skulle vi gå och sätta på oss skorna så fick hon typ inte på dom el nåt och Emma hittade inte nåt skohorn men haha så stog det en mega stor spade som var helt cementig som hon andvände som skohorn men ja de gick nog inte så bra ne , haha du är bäst smartast flummigast , älskar dig ! <3




Nu har jag varit hemma ett tag kollat på sista avsnittet av svaleskär ätit kvällsmat och gjort en design ...
Om en liten stund ska jag göra lite läxor och kolla på sveriges mästerkok ♥

It still hurts ...


men de e bättre nu :)

puss&kramizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0