3/3


Hur har ni haft det i dag då ? :)


roligt att vara tillbaka i skolan efter 2 dagar hemma faktist :)
först lektionen läste vi ut våran andra världs krigs bok

pojken i randig pyjamas


bra och spännande men kanske inte så "rolig"

sen har vi haft lite spanska vi brukar sjung i bland .. denna låten bland annat:)




och engelska och idrott.
efter gympan cuklade jag till pappas jobb och städade
sen körde pappa mig till farmor och farfar och så duschade
jag och farmor hjälpte mig med lite läxa ..
Nu ska jag fixa en till design :)
och göra klart en läxa som jag aldrig blir klar med
sudoku 6 st :( skulle varit inlämmnad i går :/ men var ju inte i skolan
i går , glömde jag den i dag ... bra att veta va :P
sen ska jag väl äta kvällsmat typ :)

puss&kramizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0