Sunshine!


Hejj , dålig uppdatering men det inlägget i går publicerades inte :S
men....  i


onsdag:
jag var och hälsade på min gamla klass på bergagård <3 kul att träffa alla igen!
dom bakade när jag kom och övade på nån eng grej sen var de rast haha spelade fotboll...
sen var det slöjd och då passade jag på att gå att lämmna superstar lappar till 2 :an :)
sen så skulle dom äta och då cyklade jag till mormor och åt lunch haha makrill för 5:te gången i rad!
sen så cyklade jag till lin och ar med henne , vi hoppade typ sen så gjorde vi svart boll med Emil och William
och så var vi på innebandy träning :D de är juu skit kul!! duschade och gick ner till henrys och köpte godis o chips och hyrde en film som jaaag valde och den var INTE var barntilåten :P så vi gick ut och hoppa ist :)
sen så
sen så
sen så
HAHA , ursäkta :)

Torsdag:

Jaa i går så vaknade jag ju hos linn då vi 10 nån gång vi kollade på tv hoppade och gjorde i ordning alla sov grejer och åt frukost och så ... sen hoppade vi jätte länge cyklade en sväng och kolla på huset sen åt vi lunch och drog in till amhult en sväng köpte en ny mascara :) efter de så cyklade jag hem till emma som inte åkte med till scoatlägret :D yeeii! så kom Alice oxå , efter en stund gick vi hem till mig och hoppade typ sen hade vi spa kväll här med riktigt goo mat och sen så badade vi i bubbelpoolen ♥ tsm med smält choklad och jorgubbar ♥ MUMS♥
Alice fixade mina naglar - FIIINA sen vi 12 så gick dom hem!



Idag:

superstar start men jaa lite failad!

Emma och Charlotta kom hit vid 11.30 el nåt så började vi förbereda massa grejer in för superstar sen har vi hoppat hållt på med poolen och lite grejer haha de kom inte nåra första tim men ja efter som de är klämdag så var alla typ med sina fam ... men sen så kom det iaf 3 st andra tim :)  ja och emmat har badat i poolen som inte är nåt vatten i typ kanske 20 cm , nu ska jag äta iaf och sen kommer Emma igen! <3


haha ludde ville oxå va me och blogga ;)

//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0