sol & bad me världens bästa tjejor!

Helluu i värmen , så härligt här har det varit 29 grader!!

sovit hos världens bästa Emma ju! :D vi vakna 11 tror jag åt frukost och så men min hals asså den mår inte braa :( men efter teckenspråk på mitt sett i 2 timmar haha så började jag prata igen men jag kunde prata men de gjorde så himla ont ... sen gick vi hem hit och badade och solade :) sen har vi ätit lunch badat mera och hoppat och sen kom alice så badade dom oxå ... varit en sväng på cafeboa och tagit en glass , haha jag fick bli räddaren i nöden när det var kö enda u till bryggan ;) ja sen har dom badat igen typ och jag håller på att städa här för vi ska ha gäster här faktist min lärare och min syssling :)

//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0