Sick :(

Hellu :(

är sjuuuk! så himla trååk näsan rinner i 180 , halsen bränner, huvudet snurrar jag mår inte braa!
vi ska ju på klassresa på onsdag till stockholm , phhu måste blir frisk!

vaknade runt 10 , sen kollade jag på tv till 12 :P sen vid halv ett så kom Emma Alice och charlotta hit :)
och var med mig här en stund men ja sen så skulle vi äta så dom gick hem .. sen vid 3 tror jag så kom dom hit i gen och bada så myste jag med rachel ♥ men nu orkar ja inte mer ....

föresten GRATTIS sverige!



har skapat en blogg på blogspot ... blogg.se strular så ofta och de är lättare där
men kommer fortfarande har kvar bloggen här för vem vet kanske vill byta tillbaka nån gång ;)

check it out www.thats-me-only.blogspot.com kommer börja uppdatera där snart :)

kram Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0