Måndag .. :/

Hej!
idag vaknade med en fruktasvärd huvudvärk och kände mig lite illa mående

men släpade mig själv till skolan på ett gått humör en då ...

vid lunch orkade jag inte mer , ingen god mat i bamba idag kaviar fisk?

så jag skulle egentligen gå hem och äta men så stanna jag hemma i stället för mådde enu mera illa :/

men nu har jag fått svar på vad de var ..

somnade hungrig i går och i morses kände ja ju mig illa mående så jag åt nästan inget till frukost
sen så hade jag gått hungrig hela dan så de var nog att jag var hungrig inte att ja mådde illa :P

Men för en stund sedan så åt jag så nu har jag bara lite huvudvärk ... :)

ha de gött alla läsare!♥

puss&kramizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0