Linnsaaaan!

Hellu!

hahah guuud vad jag har haft kul!<3

i går vaknade ja as sent 11.30:O LOL men iaf vid 13.30
cyklade jah till Linn min kusin :)
hon var hos sin farmor och farfar , för dom andra var me Emil på cup
först gjorde vi inge men sen så typ spela vi på hennes ipad i nåra timmar :P
jag tröttna , så sa hon farmor har ett sy rum :)
kan vi inte sy nåt?
haha , jag sydde en klänning till henne xD
kollade på tv ... fanns inte jätte mkt att gö hos hennes farmor och farfar men dom är hur underbar och snälla som helst! vi gick oh köpte thaimat och massa godis ;)
kollade på svalkär elle vare nu heter och fångarna på fortet
haha hon ville skriva en låt så de gjorde vi<3

some pics<3


söööta<3


min lilla apa som hittar massa grejor i farmorns garderob :P


haha cute!<3




fuskfian har fått en ipad !<3



klänningen jah gjorde:p


;)


idag ska ja på tonår grejs man kunde va me och sjunge el spela nåt instrument
sen är de träning<3<3

puss&kramizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0