Helluu!

Hey på er!♥

Nu har jag varit på pyssel & papp och köpt lite grejer , tänkte jag skulle börja me
att ha en kategori som heter "smycken" jag har gillat att göra smycken sen jag gick i 2 an el nåt.

Nu dom senaste två åren har jag stått och sålt på konferansveckan här ute och de har gått riktigt bra♥

Om ni håller utkik så kommer oxå en kategori som heter "recept"

där kan ni hitta allt i från frestande efterätter eller vanlig husmanskost.

Bytte design i går hade lite trååk så gjorde en snabb design

vad tycks? <3

skolan :/ vanlig dag typ ....

Har inte mycket mer att berätta men

klockan 18.00 är det gympa jippie xD

och i kväll blir de tv kväll ... bygglov♥

bilder på smyckena kommer sedan :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0