Äntligen helg!

så skönt äntligen helg!♥

skolan .. ork berätta

efter skolan iaf gick jag till stella och lämmnade hennes ganska sena julklapp:P

sen ringde jag mormor men ingen svar så jag gick hem ... när jag hade varit hemma i fem min så kom mormor och knackade på dörren , dom hade varit i stan :P jag gick me dom hem åt lite kollade på skidkytte me morfar sen spelade jag lite kina shack med mormor

klockan fem och jag gick på träningen =) kul att vi va så många i dag!!!♥

familjen var hos jörnestrands så jag gick dit oxå en stund men så åkte vi hem nu har ätit lite och så

cup i helgen nu♥
TAGGA TJEJOR!!



ha de BÄÄÄST alla!♥

dagens bild:


HAHAH LOL

puss&kramizz


Kommentarer
Postat av: Lomise

Haha X) Vig? XP

2011-01-15 @ 15:10:31
URL: http://lomise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0