Överlycklig ♥

Hello!! :)

skolan , pallar inte ^.^

Emmas Alfs gamla klasskompis från småland Hanna kom hit för att hälsa på :D

ta en titt på hennes blogg , jätte fin ♥

www.hannaaljungberg.blogg.se

Men iaf ...

Systemkameran som ja har sony a390 jag har haft ett objektiv som är från Minolta

55mm

Det var nästan bara därför vi köpte just sony för objektiven från minolta skulle passa på sony
pappa har haft en Minolita kamera men den e jätte gamal och funkar inte och så är de rulle :P

Minolitas 55mm har jag haft hela tiden på , ja får sån damp på de för om något är närmre en 120 cm så tar den inte kort...
Men så sa jag till pappa för en stund sedan om vi inte fick nå objektiv till kameran ha ba 
jo det ligger i paketet 

Nu är jag överlycklig för jag kan ta närbilder♥

tog nåra kort :)

 
plaseringskorten som jag och Flemizz gjorde i går














ha de!♥

puss&kramizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0