fullt upp -.-


hihi , hur mår mina sköna bloggläsare idag ?

jag har värkligen haft mycke att göra ...

men i skolan så hade vi lite matte och svenska

efter 10 - rasten så kom Britt Engdal (känd författare)

hon har skrivit b.la.


har läst den , den e faktiskt awsome
även om den inte ser ut som de .. fasnar oftast för framsidan =)

haha de roliga var att vi skulle då hjälpa henne att skriva en lite kort berättelse för hon skulle visa hur hon brukar göra när hon gör en bok

först typ namnet på själva karaktären , då räcker nils upp handen och säger personen kan heta nils!
hon : ja de var väl ett bra namn...
sen vidare till hur "Nils" är i berättelsen
Smart , självisk , flickig HAHA!

karaktären blev typ som nils! xD

efter de gick jag hem , för skolan skulle gå och åka skridskor .....

första timmen satt jag och väntade på pappa , vi åt lunch sen gick jag med han och städade! ;)

när jag kom hem så


homework :/


kanske blivande inbjudningskortet till min 13 - års fest!
(sorry dålig bild)


Duscha hos mormor



mat , time!



blogga <3<3<3<3<3<333

kööösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0