Bildbomb från helgen!

Tjaabaa xD

Igår:

gjorde inte så mkt som sagt Elin smsa och så va vi med varandra
pratata mycket ... hade kul iaf!
sen gick vi hem till henne aa just de det var ju träning ;)
och så kollade vi på GREAS haha hade aldrig sett den innan xD

EFTERBLIVEN?

mammis passade Oskar (kusin) en stund :)


SÖTA UNGE♥





♥♥Sötnows♥♥

idag:

vi vaknade vi 08.30 låg och dra oss i sägen och spela nintendo ds xD
sen åt vi frukost ..
la oss i sägen igen en stund ;)
sen gjorde vi i ordning oss och gick till affären och köpte lite grejer
för vi skulle baka och göra lunch.
hem och börja göra nobledkakor sen gjorde vi lunch spaggetti alla carbonara ♥ as gött!
sen gick i och pantade flaskor ;)
sedan begav vi oss till ishallen för Elins lillebror skulle spela match
sen åkte vi typ hem igen till henne och åt mat sen melodifestivalen
och nu sitter jag här och kollar på dreamsgirls! :D




Elin & Felicia är bäst på att göra nobleskakor!♥












Toppen helg hitentils!

Tack hjärtat älskar dig bebe!



imorgon hoppas jag från hela mitt hjärta att jag ska få träffa
cici!♥
I MISS YOU TO MUCH!



kööss


Kommentarer
Postat av: Elin

Super grymt var det hjärtat ;) <33333

2011-02-12 @ 23:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0