Vilken härlig dag!<3

himmlen är klarblå inga moln UNDERBART!

kom inte hem för en typ 12 i går så vaknade inte för en typ 10 el nåt (Y)
gick upp och åt frukost  , planderade lite till festen och prata med mamma och sa att vi måste till stan och köpa klänning till min fest för du el jag kan ingen annan dag innan fre ... till slut fick jag övertaat henne ;) heheh , vi åkte iaf in till frölunda torg för ville gå till new yorker (a) när vi kom dit så sprang jag runt på lite olika affärer gina , hm , new.. , lindex , kappahal och nåra fler. Hittade lite grejer ska visa sen:)  efter 2 timmar el nåt så ville mamma åka hem , stannade och köpte pizza på san cero ♥ så goo pizza! så åt vi på färgan så mysss! sen åkte vi direkt ner till klåva för lille skutt har 25 år jubleum och då var de 30% :) men hitta inte nåt ... men jag gick ner till msycker och köpte nagelak och nagelstickers för måste fixa naglarna på torsdag innan festen (Y) sen åkte vi hem :) och nu sitter jag här och håller på att göra en ny design :D
men ska nog gå ut och sola innan solen går ner oxå <3 och så måste jaa städa rummet typ ;)

puss&kramizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0