Vilken Fest! <33333

God morgon!

i torstags så skulle jag ju göra en grej som jag aldrig sa ;) klippte mig , har typ lugg nu :D
så var jag på smycket och fixade min klocka för den var aldeles för stor..
sen i går var jag i skolan och så  vi hade svenska tema och bild :) på svenskan läste hon högt ur en bok tror jag
sen var de en havltimmas rast då satt jag och pratade me huong sen hade vi redovisningnar på våra faktaartiklar och sen lunch och bild ... :)
sen cyklade jag hem fixade de sista på naglarna , sen packade jag ner alla grejer till lekar o.s.v
sen ringde jag Elin och frågade om hon hade lust att hjälpa till innan :) yes! ;)
sen åkte jag och mamma till affären för att köpa de sista sen åkte vi till fyrbåken!
Började förbereda all mat och grejs TACK mamma & mormor för att ni fixade allt i köket!
jag och Elin hjälpte till och skala morötter palsternacka och potatis
Sen åkte vi hem och gjorde i ordning oss :)
åkte tillbaka och fixade ännu mera sen efter en stund så började alla rulla in så smått :)

långbord! :)


paketöppning ;)





tävlingar


karakoke :)



nisse - primus haha


♥ huong ♥


Fick detta ;)






money!

400 kr på smycket , 100 kr på ginatricot :D


super söt ! charlottas mormor har sytt den! <3

ansiktsmask & hårspray <3

sööta kort!<3




Taaaack så himla mkt för alla fina presenter och kort!
Älska er! ni är super bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0