söndag!

hejsan svejsan!

Nu har jag presic kommit hem från torslanda , har spelat match mot zenit 4-0 till dom :/
men jaja det var endå GÖTT kämpat tjejer! (L)
Emma Alice och jag gick upp typ 10 städade undan och så åt frukost och sen gick dom hem för jag skulle spela match. 11 var vi på hamnplan och sen åkte vi vidare till färjan , mamma åkte hem för alla fick plats i bilarna och då hoppade jag in med Alva i deras bil :) sen när vi kom fram så bytte nåra om och så sen gick vi ut och började värma upp ...






om en stund ska jag äta middag , har inga planer på dagen men ta det lungt
känner mig inte så bra .. kanske måla naglarna , är så sugen fick ju så massa grejer :)


Kommentarer
Postat av: diandra & selma

vill du vinna länkning ? =) kika in i bloggen och se vad som krävs! kram =)

2011-04-17 @ 16:15:39
URL: http://diandraselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0