Solen strålade ju iaf!

Hejehej!

idag hade jag sovmorgon till 8.50 :) skolan gick skit fort som vanligt på en måndag , först typ genomgång , rast slöjd tills lunch , rast , engelska , idrott ;)
efter skolan cyklade jag till heden för skulle vara med Cecilia i dag!!<3 har saknat dig chejjen! (L)
vi va med Clarie & jossan <3 tog bussen till fotö och var hos jossan satt på datorn en stund sen gick vi till lekparken och satt där och gungade och prata typ .. efter nån tim el så gick vi upp till jossan igen hm.. Clarie plattade håret på Cillan sen skulle vi gå ner till bussen klockan var typ halv 7 el nåt och bussen skulle komma 20 i 7 men nee den kommer inte ?? så väntade vi och väntade och så var klockan så mkt så att nästa buss skulle komma 19.06 men nää den kommer inte heller ?? blev så irriterad så ringde till västrafik och ba vf kommer inte bussen? hon ba men de har hänt en olycka i stan så de är kö så det kommer nog dröja innan den kommer ... happ så ringde Clarie och kolla om nån kunde hämta oss så dom kom men 5 min innan så kommer bussen ?? åhh! hahaha så himla typiskt hade sms billjet så ja den var ju nödvändig, kul :P haha men kul hade vi ju iaf <3
så körde Clarie mig till heden och så cyklade jag hem åt kvällsmat och kollade på tv .. ;)

ha de braa :)

puss&kramizz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0