Skolaa!

Ojojoj vad trött jag var i morses haha :)

10 i 8 var ja uppe och vi börja 08.20 :O haha
i skolan så var det bara trååk ne men vill ha mer lov! iaf lite svenska, engelska , tema , kristendom.....
efter skolan så skulle jag och Emma åkt in till amhult för vi skulle kolla prao men jag ringde dom nu , men hela veckan var uppbokad :( så ja har ingen aning vad jag ska praoa nu ?! tips nån ? :)
jag har gjort en jätte god smoothie och bakat en grej som blev helt as gooo! <3





ska äta nuuu ses!


Kommentarer
Postat av: julia ivarsson

hej jag ska prooa på ikea fråga där. eller kan du fråga om du får proa på dagis eller kanske på smycket eller ica, hotellet, mauds garn haha, ingalillsvitalbod, olinders eller på golfen det finns ju hur mycke som helst!!!!! tänk vad är du intrserad av... .i affärer kanske det inte händer så mkt som på ett dagis för där har man och göra hela tiden. ses hoppas du hittar nåt<33

2011-04-30 @ 17:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0