♥♥Love♥♥

♥Hello♥

står och steker pankakor nu :)




Idag gick ja upp 20 i 8 ....
Cyklade till skolan , första lektionen hade vi svenska , retorik vi satt och kollade på olika tal på youtube ;)
sen hade vi rast så var vi ute och sola och öva på provet typ ... sen hade vi ju prov då , vet inte hur de gick en men jag gjorde mitt bästa :) sen gjorde jag läxa , bokresention och sen gick jag hem och åt mat och kollade på bröllopet :)

GRATTIS

sen cyklade jag ner till jungfruviken för skolan hade ätit hamurgare där nere , för de var begravning i kyrkan för en .. R.I.P 
vi äter uppe i kyrkans lokal för vi har vattenläcka nere i skolan, så de är inget golv där vi brukar äta .. 
ja iaf i jungfruviken så gjorde vi nutidsfrågor typ och sen var det lektionen slut och då gick Emma Alice och Linnea med mig hem för vi skulle göra färdigt dansen för superstar och sen har jag suttit här vi datorn ett tag och kollat på bloggar och så .. ;)

lekte med ludde lite






klockan fem blir det gymnastiksuppvisning :)


 


Kommentarer
Postat av: Lomise

Han är såååå söt!!!!!! X3

2011-04-30 @ 10:28:49
URL: http://lomise.blogg.se/
Postat av: Lomise

Jo, em, pappa tog inte bilder på uppvisningen, han bara filmade... jag ska ladda upp videon snart, hoppas det är ok med bara videon (han filmade nästan bara mig och jontepå mattan, men du är med på trampetten). Men om videon inte är ok kan du fråga Mathilda(A) om bilder :) Hon fotade men jag har inte sätt dom så vet inte om du är med men du kan fråga :)

2011-04-30 @ 10:36:49
URL: http://lomise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0