Loooov!<3

helluu!

första dagen på lovet (L) gilla stor , men lite uttråkad är så sjukt sugen på att hitta på nåt ! :P

vaknade runt 11 el nåt åt frukos gjorde i ordning mig och så sen stack jag ner till smycket och kollade om jag kanske hitta nåt eftersom jag fick presentkort där ;)
sen cyklade ja hem igen då var klockan typ halv 2 och då kom mormor och morfar hit och åt lunch blev ju massa god mat över sedans i går :)
sen efter en stund kom nina lova och tuva och skulle kolla på badrummet , hehe har glömt att säga att de är färdigt nu tror jag




sen efter en stund kom farmor och farfar oxå :)
så blev de tårtkalas här med resten av tårtorna :D



mums ♥



candy!


redigerad bild på min sööööta kusin!



Love you!<3 cuteeee<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0