Just nu!

Hej hej!

sitter här med Elin vi har presic kollat klart på en film , vi har haft lite filmmys här och kollat på en film , just go whit it


grymt braa ;)

har ju redan berättat detta men tar de igen ;)

Var ju och åt lunch hos mormor och morfar (L) hur gott som helst , morfars köttbullar med gräddsås och potatis ! <3 efter så åt vi glass och sen gick jag och Tuva ner till klåva , älskar dig sötaaunge! <3
hon ville gå in till sigges och kolla så de gjorde vi sen hade jag ju fortfarande pengar kvar på smycket så köpte ett jätte fint halsband med ett kors på , kommer bild sen :)
och så fick Tuva ett "T" berlock som jag ska sätta på ett armband till henne (Y)

vid 4 cyklade jag ju till träningen , super kul första gången ute för mig :/ inte bra men sjukt kul förutom att man var helt slut när man kom hem sedan ;)
dushade och så sen msa Elin och så kom hon hit och så gick vi ut och fråga orvar och nåra om dom ville köra bollen så jag Elin , simon , William körde bollen i nån timma sen gick jag och Elin hem och kolla på film ;) ska nog lägga mig nu är helt slut , har ju inte sovit så bra i natt ;)

Ha deee GÖTT
& sov gott! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0