Jag är en pingvin!

haha har fått solbränna men eftersom jag har haft skidglasögon så ser de lite roligt ut ;)


ja vet ful bild !

men i går efter att jag hade gjort en design så spenderade jag en halvtimma framför spegeln och sminka mig för skulle på tonår haha så blire när man har trååk ;P sen gick jag till tonår väntade en stund och sen kom Emma och Alice :D haha Emma bara hoppa på mig och kramade och inte ville släppa mig LOVE YOU ♥ Åhh har saknat er så sjukt mkt!! ♥ sen hjälpte vi Karin att göra fruktsallad :) kul kul :D och sen åt vi fruktsallad och glass MUMS (Y)
efter de så gjorde vi nåra roliga lekar typ , byta namn , 4 man i soffan , as kul!<3
sen var klockan typ kavrt över nio och då gick ja hem :/ var så trött .. ;)

idag vaknade jag typ vid halv 9 el nåt så gick jag upp och åt frukost :) sen nuhar jag suttit på dator i ett tag och försökt att få tag i Cecilia skulle varit med henne i dag men hon e typ sjuk så de får bli i morgon KRYA älskling♥
men vid ett så ska jag gå och bowla med Elina ;) Kul !

puss&kramizz




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0