i går:)

Alice & Emma (L)

ni kom väl nån gång runt 7 sådär och så började vi bygga upp en grej som vi skulle hänga upp vitt vitt lakan på
men ja den blev rätt så failad ;)
sen började jag göra i ordning dom iaf , smink och så typ sen så var vi hungriga och då beställde vi pizza :) sen cyklade vi ner till kebab house (L) haha jag skutsa Emma ner på min cykel och så skutsa hon min hem på hemvägen så fick vi typ fnatt så emma körde rätt in i en stolpe Hahah (Y)
sen åt vi pizza och kollade lite på en film som mamma och pappa satt och kollade på :)
sen blev det lite foton men ja lite flummiga foton , hehe ^.^
sen kollade vi på 27 deresses som gick på tv och sen somnade vi ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0