Hemma nu :D

Hej!

Nu har jag kommit hem till sverige igen ;) känns så skönt när man har saknat alla så .. !<3

i dag gick vi upp typ 05.30 ZzZzz... ZNARK! men jaja så vid 6 el nåt så gick vi och åt frukos för då öppnade den ..
sen packde vi ner det sista och gick ner till bussen , sen åkte vi med bussen i typ 1 ½ tim tills vi kom till flygplatesn då vi typ chekade in kollade lite i taksfreen men så konstigt finns bara 2 butiker :O

köpte en


söt & liten , får plats i min lilla handväska ;)


ja och Elias köpte en m&n gubbe tsm (Y) hehe -.-

sen åkte vi flygplan från Salzbugr till malmö och lämma dom som skulle av sen åkte vi vidare till göteborg :)
sen skulle vi ta allt vårt bagage så var en väska borta .... har inte hittat den en men hoppas den kommer :)
efter en stunds väntan för mamma skulle fixa de så kom vi i väg , då åkte vi ner till färjan och sen hem och lämmna alla väskor och sen hem till farmor och farfar och ät mat :) sen åkte vi och hämtade Ludde som Alice har passat hela veckan TACK sen kom vi hem packde upp lite sen satte jag mig och gjorde lite läxa på datorn och gjorde en design ... men nu är jag skit trött så får berätta mer imorgon ;)

puss&kramizz





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0